Saturday, March 4, 2017

Τι σημαίνει Ζω πνευματική ζωή ~ Ατμαν Νιτυανάντα






Τι σημαίνει Ζω πνευματική ζωή 

Ζω πνευματική ζωή σημαίνει, ζω από στιγμή σε στιγμή, με προσοχή, διάκριση και επίγνωση της εσωτερικής σιωπής, της ζωντανής σιωπηλής παρουσίας μέσα μου, που είναι ο αληθινός μου Εαυτός, το Είναι μου.

Σημαίνει ότι προσπαθώ από στιγμή σε στιγμή να παραμένω σε συνειδητή επαφή (επίγνωση) της ζωντανής σιωπηλής παρουσίας μέσα μου, ότι σταματώ κάθε ταύτιση και ελευθερώνω το νου μου από κάθε εγωϊκή κατάσταση που με εμποδίζει να παραμείνω σε επίγνωση της πνευματικής μου ουσίας, σε αρμονία, ενότητα, πληρότητα και ειρήνη.

Σημαίνει ότι εξετάζω με προσοχή και διάκριση καθετί που νοιώθω, κάθε φαντασία, σκέψη, πεποίθηση, άποψη που εγείρεται στο νου μου, κάθε επιθυμία, παρόρμηση, συναίσθημα και συμπεριφορά. Διότι όλα αυτά που μηχανικά εκδηλώνονται μέσα μου, με εμποδίζουν να ζω με επίγνωση της αλήθειας και σε αρμονία και ενότητα μέσα και έξω.

Σημαίνει ότι δεν αφήνομαι και δεν ακολουθώ αδιάκριτα όλες τις σκέψεις, συναισθήματα, παρορμήσεις και επιθυμίες, που μηχανικά και ασυνείδητα εμφανίζονται συνεχώς στον νου και στο συναίσθημα και με εμποδίζουν να ζω ελεύθερος και ευτυχισμένος και σε αρμονία με όλους και όλα. 

Σημαίνει ότι εξαλείφω τις εγωϊκές τάσεις που με κρατάνε δέσμιο στην ψευδαίσθηση, στην ταύτιση, στην προσκόλληση, στην ξεχωριστότητα, και στην δυστυχία.

Σημαίνει ότι κάθε βράδυ εξετάζω στο σπίτι τα εγώ που είδα στην διάρκεια της ημέρας για να τα κατανοήσω βαθύτερα και να τα εξαλείψω με κάποια μέθοδο.

Σημαίνει ότι ασκούμαι καθημερινά στο διαλογισμό.

Σημαίνει ότι ακολουθώ σταθερά, καθημερινά, συστηματικά ένα καλά οργανωμένο πρόγραμμα άσκησης.

Σημαίνει ότι ακολουθώ ένα τρόπο ζωής προσανατολισμένο στην πνευματική άσκηση και την εσωτερική μου μεταμόρφωση.

Σημαίνει ότι επιλέγω αυτό που με βοηθάει να προχωρήσω στον πνευματικό δρόμο και αποφεύγω ότι με εμποδίζει.

Σημαίνει ότι ακολουθώ ένα σαττβικό τρόπο ζωής σε όλα τα επίπεδα τη ζωής μου.